Cerla benimkide doğuştan ama ben 2 yıl önce farkettim inanamadığım için 4 farklı doktora gittim 4üde aynı şeyleri söyledi tedavisi olmayan tek çözümü ameliyat gibi normal doğum yapmaman lazım gibi şeyleri duyunca çok üzülmüştüm tabi Allah beterinden korusun her zaman