gencanne44 boşuna korkutma kendini, dogum mükemmel bişey boşa korkuyosun, araştır nasıl nefes alman gerektigini, sancıyı nasıl karşılaman gerektigini ve dogru ıkınmayı bilirsin herşey çok güzel ilerler, vücudun ne yapması gerektigini biliyo bebeğinde ne yapması gerektigini biliyo o kendisini itecek seninde tek bilmen gerekenler bunlar, korkulcak hiç bişey yok ♥️