nnurguler Mamosunannesi en önemlisi doğru beslenmek. Yemek yer yemez uzanmayın. Yatarken üst vücudunuz bir parça yukarıda olsun. Kızartma kahve asitli içecek gibi şeylerden uzak durun. Bol su tüketmeyi unutmayın. Soğuk sütü yudum yudum için. Hem bebeğe ve size faydalı hem de mide yanmasına en güzel çözüm. Bu da olmazsa benim doktorum bana rennie tablet önermişti. Hemen kesiyor. Ama siz kullanmadan doktorunuza mutlaka başvurun tabii 🌼
neslihnf- ılık süt içebilirsin suanlık ,doktoruna danıs rennie çıgneme tabketı verdi bana belkı sanada verır
nnurguler Mamosunannesi aynen öyle. Süt içmek falan zarar vermez deneyebilirsiniz. Ama ilaç kullanacaksanız doktora danışmadan hareket etmeyin derim tabii 🌼