SeydanurBK doktor sadi konuk araştırma hastenesinde. Perinatoloji bölümünden randevu aldım gittim 10 dakka baktı biz genel bakıyoruz dedi organlara bakmadı hatta yetersiz baktığı için haftaya bir daha gel dedi ayrıca renkli ultrason yok bizde dedi fotoğraf da alamadım 5 aylıktım cinsiyeti bile söylerken emin olamadı bende özele gittim ve çok güzel herşeye baktılar memnun kaldım