Merhaba herkese
İlk gebeliğim biraz erken olduğunu düşünüyorum ama merakta ediyorum.Dünden beri karnımda ara ara gıdıklanma hissi var.Böyle kaşıma isteği geliyor.İçten içe gıdıklanıyorum tek bir bölgeye özellikle gıdıklıyor çok huylu bir insanım.Bebeği hissetmiş olabilirmiyim.