İlk doğumumda sabah 6 da belime bir bıçak saplanmıştı resmen abartısız . 38+3 düm . Ve bir gün öncesinde de nişanım gelmişti . Sonra kanamam başladı hastaneye ulaştığımda 4 cm açıklığım vardı . Epidural yapıldı 40 dk sonra 10 cm ulaştım ve doğurmuştum .