Tubagulec Merhaba kızlarr bugün itibariyle 8 haftalık olduk 5.haftada koku ve mide bulantisi başladı heryer kokuyor çocuğumi bile öpemiyorum eşimle farkli odalarda yatiyorum ilaç kullaniyorum fayda etmedi varmi benim gibi zorlanan ?
Dilekcnkn Tubagulec bende de öyleydi canım eşimle ve çocuklarımla değil ama ev üstüme geliyordu sanki annemle karşı karşıyayız allahtan ona gidiyordum kendi evimde yemek dahi yapmak istemiyorum şu an 13 haftalığım halada aynı yani 🤷♀️
gmzcvk Tubagulec ben de sizin gibiydim cok zorlaniyordum ilk 5 ayda 7 kilo vermistim, 6.ayda hafiflemisti benim ki Allah yardimciniz olsun 🥺
BelisinAnnesi Tubagulec ah kuzumm tam 20 hafta ağlama krizleriyle geçti kusma ve bulantı yüzünden 😔😔 2.5 yaşında birde kızım var . Kızımdan tiksindim ya o kokusuna öldüğüm çocuğu öpemedim 😔 elim zaten ilk hamilelikten alışkın olduğu için tuhafına gitmedi çok yardımcı oldu sağolsun. Haftalarca annemde kaldım . 3 gün kalıp evime geliyordum sonra kötü olunca tekrar gidiyordum şuan 24 haftalığım şükür geçti bitti hersey düzeldi darısı sana 🙏🤗
Ilbytcge Tubagulec maalesef akşama kadar koldukta uzanıyorum hiçbişey yemiyorum ilaçda alıyorum ama çok kötü geçiyor hiçbişeyde zevk almıyorum
Tubagulec Dilekcnkn Annem alt katimda oturuyor ve daha fazla koku geliyor annemlerin evinde ögüre öğüre aradim nereden geliyoe bu koku diye bulamadim yaşama sevincimi kaybettim dilek prilam hap kullaniyor hicbir faydasi olmadi Allahim yardimcimiz olsun
sema12818 Bende öyleydim 4. Haftada başladı şuan 9 haftaligiz prilam dr kullaniyorum yatmadan 1 tane beni gün boyu idare ediyor.
Tubagulec sema12818 yatmadan önce 2 tane sabah 1 tane aliyorum doktoeum kullanabilirsin 3 tane dedi ama sizin gizel fayda etmiş benim malesef faydasi olmadi
VMS Yatmadan 2 tane prillam icmelisiniz bir tane etkisiz oluyor cok cok kotuyseniz mecbur serum alacaksiniz
gmzcvk Tubagulec hayir hicbir sey kullanmadim, su bile icmekte zorlaniyordum surekli de istifra ediyordum zaten
Tubagulec BelisinAnnesi Ohh geçmiş olsunn atlatmaniza sevindik ilk hamileligimde 6 ay sürmüştü benimde inşAllah bu hamileligimde o kadar uzun sürmez sürekli bende ağlıyorum eşimde artik çok üzülüyor 4 yaşinda oglum var eskisi kadar onunla ilgilenemez oldum biran önce geçmesi için dua ediyorum.
GYukseltan Bende 8 haftalığım ve hiç sağlıklı beslenmiyorum su bile içemiyorum, doktorum prilam dr önerdi yatmadan 1 tane içiyorum gün içinde faydası oluyor ama akşamdan sonra yine başlıyor :(
Tubagulec GYukseltan prilami gece 2 tane alın bana etki etmedi gece 2 ssabah 1 tane aliyorum . Yinede doktorunuza danişin recetedede günde bulanti şiddetine kadar 4 tane alinabileceği yaziyor.
GYukseltan Tubagulec teşekkür ederim bende şimdi okudum günde 4 tane alınabiliyor diye yazıyormuş. yinede doktoruma bilgi veririm arttırdım diye
Baloncuk41 İlk hamileligimde cok cektim buzdolabı kokardi mutfağa girmekten nefret ederdim banyo kokardı kusmaktan artik ağlıyodum banyoya girince daha kötü oluyorum diye tutardim kendimi bu sefer yatak yorgan batardı camasir yikamaktan fenalik gelmisti halsizlikten odadan odaya gidemiyodum neyseki 3 aydan sonra geçti ay ne eziyetti simdi bulanti yok kilo aliyorum diye kiziyorum kendime ama hatirlayinca vazgectim kilolarima sağlık 🤣
Minikpandam1 Ahhh bu bennn evim mutfağım kaynanamın evi annemin evi gözümde kararmıştı ama en çok evim uyanır uyanmaz öğüre öğüre kafamı klozete koyuyordum şuan o kararmalar geçti 14 haftadayız ama hala bulantılarım geçmedi ama eskiye göre çok çok iyiyim komşularımıda tanımıyorum hep şey derdim acaba kapılarını çalıp bir bardak su istesem ayıp olur mu susuzluktan ölüyordum akşamda eşim hep dışarı çıkarıyordu arabalarda lokantalarda yemek yiyordum 😢😢
Seydaa06 8+4 olduk, 5. Haftadan beri bulantım koku hassasiyetim ve kötü ağız tadım var🥺 buzdolabı ve mutfak kokusuna tahammül edemiyorum çok kötüyüm gerçekten🥺 yanlız bende kusma hiç yok prilam alsam mı fayda eder mi
Ilbytcge Seydaa06 bende aynı kaç kere buzdolabının yıkadım eşim diyor bişey kokmuyor diye ama sanki dünyanın pisliği oradaymış gibi
Seydaa06 Ilbytcge benim eşim de öyle diyor ama inanılmaz kötü kokuyor ya geçmiyor da delirecem 🥺 kusmam yok prilam alsam mı bilmiyorum
MercimekveAnnesi16 Tubagulec bende de hala devam ediyor 11 haftalık olduk koku hassasiyeti kusma aşırı derecede elden ayaktan kesiliyorum resmen yemek yapmayı geçin yiyemiyorum bile hep kahvaltı türü o da nadir bazen onu bile yiyemiyorum normal diyorlar ama yaşayana zor İşte rabbim yardımcımız olsun hepimizin 🙏🏻