Ayse_ayhan12 Kuzum benim de 1,5sene içerisinde düşüğüm kimyasal gebeliklerim oldu çok korkuyordum hamile kaldım 17 haftalık hamileyim arada saçma sapan şeyler düşünebiliyorum doktoruma söyledim hatta bu durumu normal psikolojik bir durumdur dedi iyi düşün hep pozitif ol dedi bende onu yapıyorum hep şöyle diyorum mucizemi sen verdin sana emanet Allahım sen içimdeki kötü düşünceleri al yavrumu sağlıcakla kucağıma almayı nasip et diye pozitif olun Allaha sığının en olun bişey olmayacak Allahın izniyle kafanızdan da atacaksınız 🥰🤲🤲