secoz bizde dün gittik ve dün 7+1 dik kalp atışını şlk başta ultrasonla baktık hafif duyuluyordu fakat ben karından tikli olduğum için kendimi çok kastım doktorumu da biraz yorduktan sonra alttan muane ile duymaya karar verdik ve alttan muane ile pamuğumun kalp atışını dinledik çok şükür 😊 valla ben o sesi duydum ya pamuğum için herşey yolunda ya alttan muane olmuşum karından duymuşum benim için pek bi önemi yok 😊