Ekinff evet canım o yüzden beta kişiye özeldir kimisinin bizimkinden daha düşük değeri ama ikiz üçüz oluyo millet şaşırıyo ben 34+1im hala ikiz olabilir diyenler var yahu kocaman olmuş artık ikiz olsa hiç bi doktormu görmedi diyorum belki arkadadır görünmüyodur diyolar sen düşün 😅