Ebruuu42 kesinlikle, kendisi şöyleymiş böyleymiş. Kadına verdiği akıl çok saçmaydı. Onun dışında canım hevesin dışında alım gücü olur, her şeyi geçiyorum marka takıntısı bile olur da bibs de marka wee ’de marka. Sanki gidip kendisi uyduruk bilinmeyen bi şey almış gibi konuşuyor. Çok saçma ayy neyse günaha girmeyelim boş yere 🤦🏻♀️
Kendi adıma ben avent tercih ettim etrafımda çok kullanan kişi var hepsi memnun. Biberon olarak da avent aldık. İnşallah bebeğim de kabul eder. Bibsi de duydum ama ben çevremdeki memnuniyetten ötürü tercih ettim aventi