Cocukgelisimci Merhabalar. İkili test için doktora gittim ve devlet hastanesi 5 ölçtü ense kalınlığını. Özele gittim 3 dedi. İnternette araştırdım çoğu ultrason görüntüsü benimkiyle aynı şekilde. Sizinkiler nasıl ?
Dilekcnkn Cocukgelisimci Ben test yaptırmadım ultrasona girdim iyice baktı doktor hepsi gayet iyi dedi sizde sıkmayın canınızı onların doğruluk payı pek yok diyorlar