Nisanurunannesi3850 Şehir hastanesine gidiyorum aslında evet sezeryan kesin olmasına rağmen yinede yolluyorlar tam gün vermiyorlarmış ağrın sancın olursa gel diyorlar yani çok saçma niye boşu boşuna çektiriyorlar anlamıyorum 🙄 39.a kadar bekle diyorlar 1 haftam var bakalım ne zaman alıcaklar doğuma Rabbim sağlıkla kurtarsın hepimizi inşallah 🤲🏼