Kbrs Kızlar kan sulandırıcı iğne kullanıp normal doğum yapan vr mı kaçıncı haftada doğdu ve iğneyi ne zaman bıraktınız
Nehir2009 Kbrs ben normal doğum yaptım akşam vurundum iğneyi sabah doğum yaptım ilk kızımda 8 sene önce şimdi yine kullanıyorum bu sefer ne diyecek Dr um bilmiyorum
Busrasahinbas Kbrs ben doktoruma sordum engel degıl normal Doğum yapan bir sürü hastamız var bunsekılde olan dedi
Nehir2009 gizemdmrak normal doğum olduğu için ne zaman olacağı belli değil di akşam vurundum iğneyi gece sancım başladı sabah doğum oldu
Nehir2009 gizemdmrak 39 doğum oldu normal doğum olduğu için ne zaman olacağı belli değildi akşam vurundum iğneyi sabah doğum oldu
Nehir2009 BaharCihangir hiç kanamam olmadı normaldi ama hiç bi Dr kabul etmedi doğumu 8 sene önce 1 ay önce burakmamı istediler benim profesör girdi doğumuma
Asya_2402 Bugün başlamamı istedi doktorum kan sulandırıcı iğneye ve Doğumdan 1 gün önce bırakacağız iğneyi dedi.