Cicikus1 Merhaba kızlar. Biz bu gece 14+6 dan 15 olduk 😃 yani simdi 15. Haftaya mi girdik uygulama 15 diyor yoksa 15 bitti mi ? Bir de kasik özellikle sağ kasık ağrısı yaşıyoruz batma gibi. Sizde durumlar nedir?
Peri6606 Cicikus1 merhaba canım bizde 15+3 olduk ,15. Haftamdan itibaren batmalarım başladı hatta yatakta dönerken bile çok zorlanıyorum , bazen adet sancısı gibi sancım oluyor .normal sanırım bu haftalarda . Sende başka neler oluyor ?
miracinannesi1 Cicikus1 Bizde 1 saat önce 15+3 olduk yani tam 15 hafta 3 gün yani 16 haftanın içindeyiz ikimizde sağlıkla büyütüp kucağımıza alalım inşallah alışveriş başladımı cinsiyet belli mi 💓💓
catlover1 Cicikus1 bende 15+2 yim bazen öyle sanci oluyor ki hareket edemiyorum sonra geçiyor yani gaz sancısına benziyor gibi buradaki yorumlari okuyunca normaldir deyip rahatladim :)
Cicikus1 Peri6606 bizim bu son iki gündür dönerken zorlaniyorum ben de. Namazda eğilirken sağ kasıkta batma oluyo bi de bel ağrısı yattigim yerde bile belim ağrıyor.
Cicikus1 miracinannesi1 iki hafta önce doktor erkek dedi ama tabi Allah bilir 😅 erken gibi geldi bana da 13 haftaliktik o zaman ama bacak arasını gösterdi ikna oldum 😀 sizin belli mi
Cicikus1 catlover1 Evet bana da gaz sancısı gibi geliyor her sancida ağrıda acaba diyor insan bi de ilk olunca :)
miracinannesi1 Cicikus1 Bizede bir hafta önce büyük ihtimalle erkek dedi iki hafta sonra kesin öğreneceğiz bakalım