Asli09 geçen sene mayısta sezaryen olmuştum ondan sonra ağrılarım vardı kuyruk sokumunda otururken acı çekiyordum kalkarken acı çekiyordum belli bir süre sonra geçti. Normal bence canım 9 ay bebek taşıdın organlar yeni yeni kendine geliyor. Çok aşırı ağrın varsa doktoruna mutlaka danış canım.