Selam kızlar 👋🏻 Çok şükür ha gayret diye başlamak istiyorum 🤲🏻 36+3′te sancılarım baya çıktı doktorum seni akşama Doğuma alabiliriz dedi ( zorunlu ikinci sezaryen ) hayırlısı dedim biraz buruk çıktım 2 tane ağrı kesici serum takıldı sancılarım bitti ve NST normale döndü bol bol dinlen bişey olursa hemen gel dedi , hep yattım 37+2′de yine sancılarım oldu gittim bu sefer yine ağrı kesici serum takıldı NST düzeldi ve taburcu oldum yine istirat dedi hep yattım , çok şükür 38 haftalık olduk dinlenmeye ve yatmaya devam ediyorum doktorum 39′da doğuma almak istiyor allahın izniyle bakalım Hayırlısı 🙏 Sağlıcakla kucağımıza alalım yavrularımızı 🐣 Bol bol dua ediyorum bu mübarek aylarda ☺️