Aleyncarla haziran bası olacak bizimde insallah.. oda yapmadım zaten bir dolapla park beşik aldım sadece indirimden almıştım bebek arabasıyla birlikte.. kızımın kıyafetleri hazır herseyi yıkandı ütülendi minnoşumun eşyaları:) ufak tefek eşyaları kaldı işte estikce gidip alıyorum onlarıda yavas yavas.. kendime gecelik vs aldım beğendim indirimden denk geldi onlarıda bu hafta tamamladım gibi bikac ufak eksikler kaldı.. ramazanda full temizlikle gecicek gibi halılar perdrler koltuklar yıkanacak anca onları hallederim çantamı hazırlarım bayrama doğruda bakalım.. artık bazı şeyler hafif hafif zorlamaya başladı ilerleyen haftalara çok bırakmak istemiyorum çok şeyi ama bakalım..