Hndmom91 bak önce kendi sancısı gelsin kendi sancısıyla doğursun diye bekliyolar sonra dört saatte bir sancı yüklüyorlar o sancı yavaş yavaş açılma yapıyo azdan çoğa doğru açılma artık arttığında biraz dayanılmaz hal alıyo bi kaç saat şüddetleniyo on cm yaklaşınca çıkartıyolar doğuma alıyorlar