Esranur20
canm benm 6 haftalıkken başladı bulantılarım 13 cü haftaya kadr devam etti günde 3 kere prilam ilaç ictim onun sayesinde biraz dha iyiydim şuan 21 haftalıgım günde bir tane iciyorum icmediğimde midem bulanıyor ama ictiğim icin hic bi sıkıntım yok yaklaşık 10 haftadır