gulsenmstf 39+1 haftalıgım hıc sancım yok ayaklarımın sısmesı dısında 🙄 nst de sancı yok bı parmak acıklık vardı 38. Haftamda nısan denen seyde gelmedı sızce bu hafta gelir mi kızcem🥰🐣🤲😄
Buketkucuk gulsenmstf hakkınızda hayırlısı neyse o olsun 🙏🏼❤️ Nedense kızlar erken gelir derlerdi ama hangi posta baksam kızı geç geliyor annelerin🙈 bizim de son 29 günümüz bakalım ne zaman gelecek kızım👻
Cemrenuraydin gulsenmstf valla ben de pazartesi 38 oluyorum her gün gelsin artık diye bekliyorum evi tertemiz tutuyorum yemekleri erkenden falan yapıyorum ki hastaneye gidersem evim düzgün dursun 😂😂 bu cuma çatı muayenesi var nst de hiç sancı yok bakalım ne olacak 😂