Muciiizemm o durum bende hiç geçmedi hamileliğimin başında 3 sefer kanama oldu hastanede yattim kanamam durdu progestan kullandim cok uzun bir süre fakat her saat başı kalkip yine mi birsey geliyor diye bakıyordum hatta akıntım gelse bile paniğe kapılıp kanamam mi geldi diye lavaboya gidiyordum. 37+4 te bebeğimi sağlıklı bir şekilde aldım kucağıma. Ben düşündüm çok düşündüm kendimi strese sokmaktan başka birsey yapmadım siz düşünmeyin kanamaniz durmuş atlatmissiniz sadece bebeğinizi kucağınıza alacağınız ana odaklanın çok geçmiş olsun