Minnosunannesiii merve8026 kişiden kişiye değişiyor canım ilk 3 ay çoğu doktor öneriyor özellikle düşük riskin varsa söylüyorlar zaten yasak diye ama bizim Bi sıkıntımız yoktu hiç ara vermedik eskisi gbiiyix
Cevirmenannee merve8026 bu değişen birşey bence ben 5 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu şuan 36 haftalığım hiç kesmedim. Doktorumda yasak koymadı normal seyrinde devam ettim hep
HavvaK merve8026 herhangi bi riskiniz yoksa son güne kadar yapılabilir. Özellikle son haftalar gün aşırı tavsiye ediliyor. Spermler rahim ağzını yumuşattığı için
Seda344 merve8026 bana ilk 3 ay yasak. Doktoruna sor. Ama genel olarak yine dikkatli ol. Sorun olmayıp ilişki sonrası sorun yaşayanlar oluyor.
merve8026 Seda344 anladım canım teşekkür ederim bir hafta oldu kontrole gideli rahim yolun güzel dedi
Drydd Biz bişi olur korkusuyla yanasmiyoruz ikiz bebeklerim çünkü doktor ilk 12 hafta girme ilişkiye dedi sonrasında doktorum değişti o bişi demedi bende sormadım açıkçası eşimde yanasmiyo napsin
Drydd merve8026 evet bı sıkıntımız yok şuan çok şükür ama insan korkuyo iste o yüzden askıya aldık bizde ama burada bakıyorum da ilişkiye girmek iyi geliyo falan diyende oluyo sıkıntı bizdeMi acaba diye bı dusunuyorum girmemekle yanlış mı yapiyoruz diye ama sonra bosveriyoruz
merve8026 Drydd normal doğumu kolaylaştırıyor diye biliyorum ama son dönemlerde yasak sanırım oda enfeksiyon ve tekrardan hamile kalma riskine karşı