Melikesvm ben biberonlarida bir legene koyup içine kaynarsu dolduruyorum etrafinada döküyorum emzikli tarafinida icine ters cevirip koyuyorum kaynarsu döküyorum biraz beklettikten sonra sirkeli suyla yikiyorum eğer mama bulasigiysa yikama jeliyle yikiyorum e bebekten aldım biberon temizleme fırçasıyla birlikte