Hamisler merhabaa 16+4 haftaligim düşük riskim var iki buçuk aydır ıstirat ediyorum prosgestan ve igne kullanıyorum lobaya çok ozur dilerim açık açık anlaticam tahret alırken yukarıya doğru adet kanının olduğu yer değil kenarın da degisiklik farkettim ne denir o yere de bilemedim korkdum doktorum rahim ağzın kapalı dedi ama ne bu sizce