2 gündür geçmeyen vajina ağrım var bir gün öncesinde çok yordum kendimi işlerimi halletmek için çok yürümüş oldum.Yorgunluktan büyük ihtimalle ama ertesi güne geçer diye bekledim dinlenince hala devam ediyor o bölgemdeki kemiklerim ağrıyor bir dolgunluk baskı hissiyatı çok rahatsız ediyor.Dünde böyle post açmıştım ama burda sormak istediğim şu; bu ağrılar normal genelde son zamanlar veya çok yorulunca.Ama uzun sürmesi normal mi?Bir gün sonra da devam etmesi normal mi?Tedirgin olmaya başladım.Randevum çarşamba günü öncesinde doktorun boş randevusu yokmuş bu ağrı devam ederse normal olarak mı kabul etmeliyim bilemedim.Çok tedirgin olmaya başladım.Bilgisi olan yazabilir mi🌸