SeydanurBK valla geçen gün kanama ile hastanelik oldum az kalsın 36 haftamda zorunlu Sezeryan olucaktım çok şükür düzeldi ve Berna hanım tam 4 kere çatı muayenesi yaptı sırf normal oluyorsa olsun bekleyelim açılan olur belki diye Bi problem olmayınca da eve yolladı ki biliyordu normal doğum istiyordum hadi eve git sancılarını bekle dedi 😂 öyle sezeryancı bir doktor değil zorunlu olmadığı sürece 😂 hı hı 😂😂