Adaaa34 Mrv9191 Tek başına çok güzel ve asil bence.Hem ikinci isim koymayınki evlenince kızlık soyadını kullanmak isterse zorlanmasın🤗
Yumurcakk İdil biraz sor isiö yanına bişey koymaya ya ön bi isim olsa sonra isil kolay olabilir ama tek aklıma gelen idilsu