EdaZ valla bu postu görene kadar çilek ile ilgili bir sakınca olabileceği aklıma gelmezdi. Ki daha dün yedim. Postu görünce ödüm koptu 😂 İnternetten baktım şimdi sizinle de paylaşayım;
“Çileğin içerisindeki Folat: Bebeğin beyin, kafatası ve omurilik gelişimini sağlarken, Potasyum: bebeğin kalp fonksiyonlarını iyileştirir. Manganez: Fetüsün kemik gelişimine yardımcı olarak iskeleti şekillendirir. A ve E vitamini: Hamilelik döneminde cilt sağlığını ve güzelliğini korur.”
Neden yenmemesi gerektiğini anlamadım açıkçası