Nurcaa Merhaba anneler bugün 33+6 olduk kızımla dün doktora gittiğimizde 33+5 iken yani gelişimi iki hafta önde dedi 35+5 çıktı ultrasonda buraya kadar herşey normal şükür beni anlamadığım şey şu ben şimdi ultrasonu baz alıp 35+5 gibi mi düşüncem kızımı yoksa 33+5 gibi mi düşüncem doğumu neye göre hesaplicam kime neyi söylicem kafam karıştı doktora sormayı da unuttum birileri beni aydınlatsın pleasee🙄🙄🙄
Yf12 Nurcaa cnm aynı durumdayım bizde 27haftalık normalde ama bebek 29 haftalık görünüyor dedi Bi sıkıntı yok dedi doktor bende haftaya gidince soracam nasıl hesap yapacam diye benim şekerim var bide cnm ondan bebek kilolu görünür dedi
Merve50 Nurcaa canım 33 e göre hesaplayacaksın sadece doktorun dediği gelişimi 35 haftalıkla bir yani ben öyle düşünüyorum çünkü bende 30 haftalığım bebeğin gelişimi 2 hafta önde gidiyor kilosu boyu 32 haftalıkla eş değer gayet sağlıklı diye
Kbraelif_15 Nurcaa Canım oğlum 3 hafta önde gidiyo haftasından. Doktorum sen kendi adet tarihini baz alıcaksın bebek 3 hafta önde gidiyo diye 3 hafta erken doğacak diye bişey yok ona sende bende müdahale edemeyiz o gamamen bebeğe bağlı bi durum erken gelmek isterse erken gelir istemezse haftasını geçiriri onu tamamen bebek belirler demişti.
Uras006 Normal haftaniza gore hesaplayacaksaniz cunku ilerleyen haftalarda bebek kilo almayip gunu ile esitlenme ihtimali var
Nurcaa Uras006 kilo almama ihtimali de var yani 🙀 resmen hiç bişey bilmiyorum ilk gebeliğim hep böyle olacak zannettim 🙄
Sonfeyz Sata göre hesaplanan doğum tarihi gecerli oluyor. Benim ilk bebeğim iki hafta önden gidiyordu ama 40+6 da dogum yaptim. Su anki bebegim yine iki hafta önden gidiyor 40. haftayi bekliyoruz ama erken dogum riski olmasa da 40 haftayi doldurmayabilir. Önemli olan sağlıklı gelsinler. Hepimize hayırlı dogumlar mutlu kavusmalar nasip olsun insallah.
micky Hep gittiğin hastanede aynı ultrasonda mı baktırdın? Ultrasonda hocanın çiziminden ultrasonun kalitesine göre değişkenlik gösterebiliyor. 1 saat arayla 2 ayrı hastaneye gittim.Biri vajinal keseyi anca görebildi,diğeri üstten bakarak anında gördü.
balbocegimm Nurcaa cnm sen sat a göre hesaplayacaksın gelisimi ond3 olması yani yediklerin bebegine yariyor kilo alımı guzel 33 haftada olması gereken kiloyu gectigi icin öyle diyolar aslinda bu durum birazda genetik bazı gebeler ne kadar iyi beslensede bebegin kilo alımı yavas oluyor
MomMomMom377 Nurcaa ciğer ve organ gelişimi sat ınıza göre devam ediyor kilo boydan ziyade organ gelişimi önemli 👍🏻
Demett16 Merve50 maşallah sağlıcakla gelsin inşallah🥰 bende 30. Haftamda kontrolde 2 hafta geriden geliyor dedi de doktorum 1250 dedi kilosuna da 32. Hafta tekrar gidicem gelişimi ne durumda diye o yüzden merak ettim kaç olması gerekiyor acaba diye. İnşallah haftasıyla uyumlu hale gelmiştir bakalım😌
Merve50 Demett16 canım nette araştırdığımda bu haftalarda 1200-1400 arası yazıyor hatta doktorum da aynısı dedi bence bebeğinin kilosu iyi ama bol bol kaşar muz mercimek nohut tarzı şeyler yemeye çalış bebek sağlıklıysa kilolu yada zayıf pek önemli değil bence sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah 🥰♥️🤲🏻