Esraesra1 Komşum doğum yapti. Hayirli olsun icin ne hediye almaliyim sizce. (Sadece merhabalastigim komsum ,Ilk kez evine gidecegim)
Cevirmenannee Esraesra1 bebek için kıyafet olabilir çok klişe gelecek ama ihtiyaç olabilir. Sıcak bi kap yemek yapıp götürebilirsin mesela buda çok iyi olur
Susam1 Esraesra1 şimdi herkes müslin alıyor ya sende bir tane müslin ve bir takım elbise götürebilirsin yada yastık olur ya para ve altın için ona 100 lira takabilirsin çok yakının değilmiş ondan 100 fazla bile 😁
zeytinkiz Esraesra1 korona yüzünden sadece kapıdan hayırlı olsun diyip 1 yemek poğaca kek falan düşünülebilir veya içecek bişey ev yapımı komposto falan. Ama bence eve girmeyin bu benım nacizane düşüncem tabii 🤷🤭
Esraesra1 Susam1 Suan 100 tl bana gorede cok gibi geldi. En iyisi e bebekte indirim varken oradan birsey almk
Esraesra1 zeytinkiz evet haklisiniz kapidan ugrayabilirim. Zaten dogum yapali 2 ay olmüs ben yeni duydum