Merhaba yaklaşık 5-6 aydır çocuk istiyoruz bende eşimde doktora gittik ikimizde de çok şükür bir sorun çıkmadı süt buharınamı oturmadım turp otu buharınamı oturmadım duyduğum mantıkı gelen herşeyi yaptım ama hala olamadım psikolojik olarak neden diye düşünmelere başladık siz de yaşadınız mı benim gibi böyle bir durum…?🥺