Gigy bende aynı şekildeydi benim kendi işim zaten o yüzden sıkıntı yapmıyorum son zamana kalsın ki canım da sıkılmasın evde keyifle yapabileyim diyorum 😌zaten annem gelicek yardıma çalışabildiğim kadar çalışayım karantinalardan bunaldık en azından gezmek gibi geliyor bana😊