Crnmrv Merhaba anneler 32. Haftadayım boğazıma Sanki bişey oturuyor sürekli acı su oluyor midem yanıyor araştırdım reflü yani olabiliyormuş gebelikte sizdede bu sıkıntı var mı ? Neler yapıyorsunuz geçmesi için ? Gece bile uyutmuyor 😔
havvakaratas_09 Crnmrv reflü hastasıyım bende safram çok o yüzden sabahları aç karna lansor ve gaviscon kullanıyorum
tonbikinannesi Crnmrv ah ah benden bahsediyosunuz gaviscon fayda etmedi rennie diye bi şuruba geçtim buda olmazsa bi tık üstünü renieduo varmış onu denicem kaynar çay içmiş hissi var sürekli boğazımdan ta mideme kadar.
Crnmrv zeynepylmz of eveettt ya ne biçim bişey gerçekten inşallah hamilelikten sonra geçer 😫 maden suyu içiyorum mide yanmasına fayda ediyorda o boğaza oturan şey neyse ona tık demiyor 😁
Gul-42 Bende aşırı kotuyum kusmaktan bogazım tahrıs oldu bogazıma bsy oturdu mıdem sureklı eksıo ne yesem mhvettı bnı
Ozge1986 Haftamdayım miğde bulantım geçmedi ve yediklerim sürekli yukarı çıkıyor hele akşamları kabus.Doktorum bulantımın bu zamana kadar geçmesi gerektiğini söyledi ve muhtemelen gastritin var dedi ilaç verdi ilacı kullandığımdan beri bulantım geçti ama miğdem yine kötü ara ara 😒 boğazımda da sürekli bişey varmış gibi yutkunuyorum geçmiyo 😔
fatmakolay Ozge1986 Ben de 17+3 deyim kusmam tam gaz devam ne yersem yiyeyim midem yanıyor ekşiyor. Mide hapı kullanıyorum bana mısın demiyor famodin kullanıyorum size ne verdi doktor acaba?
Ozge1986 Crnmrv Allah beterinden saklasın da sabah bi başlıyo yatana kadar 🥴 kontrolümde bunuda söylücem belki vardır başka bi çaresi
Crnmrv Domates baharatlı şeyler yenmemesi gerekiyormuş birde yatmadan 2 saat önce hiç bişey yememek lazımmış 💆🏼♀️ Ben gece kalkınca bile acıkıyorum 😁
Crnmrv tonbikinannesi bende doktoruma diyim ilaç versin bari ben pek ilaç kullanmak istemedim ama başka çare yok bazen nefesimi bile kesiyor o derece 🥲
reyhandoymaz Bende çekiyorum onu mide eksimesinden ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum mahvediyo beni uyutmuyo bile çok acı çekiyorum gaviscon ve rennie Duo kullaniyorum hiç bir faydası yok yine çekiyorum yine çekiyorum en büyük sorunum bu 😬😔😔
Newmomadayi Crnmrv ben her gun avuc avuc leblebi yiyorum.bende reflu hastasiyim ve 13 haftaligim. Yanmalarim cok rahatsiz ediyordu onceden de oldhgu gibi simdi de leblebiye vurdum kebdimi. Aci suyu emdigi icin cok rahatlatiyor deneyebilirsiniz isterseni, :)
Ozge1986 fatmakolay bana nexium verdi rahatlatıyo ama boğazımda sürekli yutamadığım bişey var gibi o his geçmiyor 😒