nilnaib Alıp memnun kalan yada çevresinden olumlu yorum duyan varmı acaba? aklıma yattı almayı düşünüyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var. 🎉
byzza16 nilnaib 1 yil önce teyzem alıp kullanmıştı gayet memnnundu ikilisini almıştı o. Şimdi de ondan ben alicam kullanırım diye düşünüyorum ☺️
Miskokulum35 nilnaib ablam kullandı işe yarıyor ben kullandım dedi. Şimdi bana verdi bakalım deneyip görcez
Tsara Gamzissss benim sütüm yoktu göğüsler şişmemişti elektrikli çok daha kuvvetli çekiyor diğerini elle yaptığın için o kdr iyi performans alamıyosun umarım senin sütün bol olur 🤲🏻
Eylul_Masal Gamzissss elle yapılanı pek onermiyorlar ablamda sağlıkçı o yuzden elektrikli aldi imkanın varsa degistirsen daha mi iyi olur sanki sen bilirsin ama 🥰
Eylul_Masal nilnaib ablam ve yengem kullandi cok memnunlar bende kendime onu alacağım ablami görmüştüm sagarken makine cok etkiliydi.
Gamzissss Eylul_Masal Tabi tabi değiştircem canım yeni almıştım zaten faydası yoksa neden dursun ki ☺️🌸🙏 çok teşekkürler fikir için
gulsen_57 nilnaib ablam wee elektrikli şarjlı makinasını kullanıyor çok memnun fiyatı gayet gusel tavsiye ederiz mavi renkte 250 260 tl civarı fikir olur belki size