Merhaba hamisler 16+4 haftaligim 11 bucuk gibi uyanıyorum kendime gelemiyorum gözlerim kapanıyor açılamıyorum iki saat falan bu saatler de de uykum geliyo çok gözlerim yaniyo gece de iki kez falan uyanıyorum geç de uyanıyorum tansiyon falan mı acaba bu yoksa hormanlar mi