Bizde 36+3 günlük olduk cuma günü doktora gittiğimde bebek iyice kanala girmiş dedi ama 🤔ara ara kasılmalar oluyor fakat anlık hemen geçiyor bide çok toplanmaya başladı oğlum👶🏻 Şimdilik bişey yok gece daha hareketli hiç uyutmuyor artık minnoş ☺️ Bakalım keyfi ne zaman gelecek paşamın 👶🏻💙