Merhaba güzel Annişler. Ben 1 bucuk ay korunma hap kulandim. Sonra cok düzensiz hep leke leke kanamam var diye biraktim. Ben simdi 8.3 Adet oldum 5 gün sürdü yani 12.3 kadar aradan 5 gün gecince yine adet oldum yone 5 gün sürdü anlamadim gitti yani 3 cü ay da toplam 10 gün 1 hafta aralikla adet olmuş oldum. Benim bir uygulamama var adetimi yumurtlama günümü vs hesapliyor. 28.3 da benim hamile kalma şansim cok yüksek günümmüs ama benim simdi anlamadigim ilk 5 gün adet oldum ya ozaman tamam 28.3 uyuyor ama 1 hafta sonra yine adet oldum yani o yumurtlama günü ertelenmesi gerekmiyormuydumu acaba ? Erken dogum testi yaptim negativ di yarin adetim gelmezee tekrar bakacam. Insallah anlatabilmişimdir kendimi 😅