Merve_zeynep Selam kizlar, 16mart’da sezeryan oldum ve bugün yaramin iltahaplandigini fark ettim. Bu durumu yasayan varmi? Ne yaptiniz peki? Simdiden tesekkürler.
Rabiiakaradas Merve_zeynep merhaba canım ben kadın dogum hemsiresiyim tehlikeli bir durum enfeksiyon kapma riski yüksek olabilir doktoruna görünmeni tavsiye ederim
Mormenekse Merve_zeynep canım benimde ortada böyle yaranın altında hafif bi sivilce gibi şişlik oldu ama kılla alakalımı enfeksiyonmu anlayamadım seninki nasıl oldu nasıl farrk ettin korktum bende şimdi😢
Merve_zeynep Rabiiakaradas cok tesekkür ederim. Pazartesi kadin dogumcuma gidicem insallah. Daha erken müdahele gerekir mi? Hastane daha mi iyi olur? Cok endisheliyim. Internetde yaranin acilip tekrar dikilmesi gerekebildigi falan yaziyor…korkuyorum
shrbn25- Rabiiakaradas bende bişey sorabilirmıyımm alakasız ama soyismnz erzurumdan tanıdgnz varmı yada erzurum’lumsnz
leylaylmz Merve_zeynep ne yazıkki öyle oluyor aynı şey ablamın başına geldi yarayı açtılar ve o yara belli bir süre açık kaldı