Kızlar ankara şehir hastanesinde doğum yapan yada doktora gidip memnun kaldığınız birisi var mı? Benim doğumum temmuzda şimdiden bir araştırma içerisine girdim belimde iki tane fıtık ve omuriliğimde kist var özelde ki doktor asla normal doğum yapamazsın dedi devletteki doktor da bunun için rapor getirmen lazım dedi herşey çok karıştı Bende özele o kadar para vermek istemiyorum şehir hastanesini çok duydum doğum süreciniz falan nasıl gidiyor?