esraaa18 42busra42 35+2 deyim öyle ödemim olmadı Allah’a şükür canım sadece uzun çorap giyince şişiyor lastik yerleri o kdar
42busra42 esraaa18 esraaa18 bende 17+5 deyim ellerimde ve ayaklarımda ödem oluşmaya başladı çok erken olduğunun farkındayım endişelenmeye başladım .
esraaa18 42busra42 bol su tüket tuzdan kaçın derim canim birde tansiyonunu ölç doktorunla görüş derim preeklemsi olabilir ondan dolayı ödem de olmuş olabilir