Merhaba 34 haftayım sırt ağrısı çekenler var mı? Sol omuz kısmı özellikle oynatamıyorum maf olmuş durumdayım. Bilmeden viks sürdüm onuda hamilelikte önermiyorlarmış sonradan öğrendim bir de korku saldı içimi ya bir sey olursa diye sırt ağrısına çözümü olan ??