Kelebekler Hanımlar yaşayan varsa yazabilir mi temaslıyım bugün başladı karantina süreci pazartesi günü de sezeryan olucam doktor ve hastane alır mı beni 40 haftalık olduk beklemek risk 🥺
Feyza-nur Kelebekler alır neden almasın güzel düşünün stres yapmayın covidli olup doğum yapanlar var pazartesiye kadar bol bol dinlenin🌸
Mutiess Kelebekler Bunu doktorunuza danışın🙏🏻 Bilgilendirin. Pozitif misiniz? Temaslı olduğunuz için mi karantinadasınız 🙏🏻
Kelebekler Gizmolata zaten doğum öncesi de test yapar hastane dedi bugün filyasyon ekibi ama evden çıkmamız yasak olduğu için sıkıntı olmaz her halde
paradiseeeeee Kelebekler geçen gördüm Banu çiftçi doktor korumalı hastayı doğum yaptırdı napalım artık vaka çok doktorlar mecbur artık alıcakalar doğuma