Umudum06 Canım benim devlette maalesef aynı doktora gitme şansımız olmuyor🤷♀️
31 haftalik hamileyim her gittiğimde ayrı ayrı doktora görünmek zorunda kaldım. Aynı doktora randevu almaya çalışıyorum alamıyorum sabah erkenden gidiyorum yine alamıyorum.
Bende Ankara şehir hastanesine gidiyorum 25 haftalikken gittigimde Necati beye gittim çok memnun kaldım 2 hafta sonra gel bebeğe tekrar bakacağım dedi küçük bir sorun ile karşılaştık maalesef randevu alamadım sabah erkenden gittiğimde ise Necati bey yok dediler mecbur başka doktora göründüm
Ama içime hiç sinmedi 🙄🙄