Merhaba güzel anneler 20 haftalık hamileyim ilk doğumum çok aşırı zordu normal doğum yaptım şimdi cok korkuyorum normal doğum yapmaktan ama doktorum da keyfi sezeryan yapamam dedi devlet hastanesine gidiyorum ısrar etsem de yapmaz mı sezeryan pskoljim bozuldu artık karnımı parçalysm gelyo stresten