M-Esraa Neden çiğ kuruyemiş yiyin diolar? Postlarda hep çiğ yazıyor ben normal kuruyemişlciden alıyrum kavrulmuş oluyor sakıncalı mı?
Esosun M-Esraa çiğ daha sağlıklı bütün vitamin mineralleri tam alabiliyosun ama kavrulmuş şekerin varsa şeker yükseltiyor tuzlu ise tansiyon da yükseltiyor her zaman hamilelikte daha sade ve besleyici şeyler öneriliyor o yüzden 😊
Cigdemss M-Esraa kavrulan kuruyemişlerde esansiyel yağlar uçuyor. (Yani elzem olan almamız gereken). Kalori yüksek, daha fazla yağ oranına sahip . Kuruyemişçide de markette de çiğ olanı vardır.
Lulemom Kavrulunca besin değeri değişiyor ya. O yüzden öyle diyolar sanırım. Ama kavrulmuşta yiyebilirsin çok zorunlu bişi değil.
Deletedmom15262 Çiğ kuruyemiş işlem görmemiş taze olan yani sağılıklı olan çiğ badem kavrulmamış fındık kabak çekirdeği vs. Bunların çiği makbul kavrulmuşa nazaran çiğ tercih edilmeli