Ates21 Kızlar ilk doğduğu zaman hemşireye bunu versem giydirmesi için sizce olur mu yada 5 li mı vermeliyim ? https://ibb.co/nL1V0PS
svksym Ates21 bunu vereceksen içine zıbın ya da kısa kollu çıtçıtlı badi de ver bebekler çok üşüyormuş yeni doğduklarinda
Papatyaberen Bence ilk beşliyi ver çünkü kan verniks falan oluyor sonra odana gelip biraz vakit geçirince bunu giydirirsin ben öyle yapmayı düşünüyorum
yagizinannesi1 Peki hemşireye vermek için normal zıbın mı koymak gerek yoksa o gömlek gibi olanlardan mı
BarSedSel Bence bunu odanıza geldiği zaman giydirirsiniz ilk etapta normal hastane çıkışı giydirmeniz daha iyi olur kan felan alınıyor hem ilk emmesinde felan rahat bir kıyafet olursa ikiniz içinde iyi olur 🥰 yani ben ilk bebeğimde öyle yapmıştım