Mydarling Orjinali Kağan, ama ileride resmi kurumlarda veya yabancı kurumlarda yada kodlamalarda yumuşak g sıkıntı oluşturuyor diye duydum bilemiycemde🤷🏻♀️ o yüzden direk Kaan da koyabilirsiniz nüfus müdürlüğünde özellikle belirtmeniz gerek tabi tercih sizin🌸