Nurr18 25 haftalık hamileyim bugün 3 bardak cay bir bardak nescafe ve 2 fincan kahve içtim çarpıntı yaptı sanki bende birsey olur mu ? Nasıl geçer acaba
alininannesiii Nurr18 sen çok abartmışsın canım naptın öyle 🙄 illaki dokunmuştur tabiki çarpıntı yaptı diyorsun
svksym Nurr18 bol bol su iç canım aklıma da pek bir şey gelmiyor. Çayı bende çok içiyorum ama nescafe zaten zararlı hamilelkte hiç içmedim içersem sade türk kahvesi o da gün içerisinde geç saatlerde içmiyorum..
Nurr18 Abece evet öyle oldu ya normal de cay içmem ama bugün sabah içmiştim kahvede öyle günde bir sefer içiyordum ama
Architect_mom Nurr18 ben sabaha kadar uyuyamamistim yattiginda daha cok oluyor gezindigimde hafifliyordu. Kafaya taktikca daha da artiyor. Istersen acile git
Architect_mom Nurr18 cok su ic idrarla cikar. Bende bikere oyle bir hata yapmistim doktorum soylemisti idrarla kafeini atmam gerektigini. Birde bazi yiyecekler var internete yaz cikar neler oldugunu hatirlamiyorum suan ama kafeini atmana yardimci olur.
phd-anne Nurr18 hala devam ediyor mu? Tuvallette oturur gibi ıkınmayı dene geçer bi müddet sonra. Devam ederse acile git. Bu kadar çok çay kahve tüketmemeye çalış. Geçici birşeydir inşallah. Bende ritim bozukluğu vardı ordan biliyorum