Glmgkcmm Arkadaşlar 8+5deyim sanki bebeğin olduğu yerde kalp atışı hissediyorum videoya aldım görünür durumda ve atıyor sizce ben mi yaniliyorum 😊😊
1PrensAnnesi Glmgkcmm senin nabzındır cnm o rahim genişledi bağırsaklar hafiften dışa çıkmaya başladı nabızı görüyosun artık çok çok erken bunlar için daha💙
Elfgny Glmgkcmm sen yanılıyorsun canım malesefki böyle bişey imkansız o daha nokta kadar ve su dolu kesenin için de☺ 17 18 de anca hissetmeye başlarsın o da tekme gibi değil seyirme şeklinde, ama o günleride görüceksin sabret 🙏❤
incbrn O sizin kalp atışınızın vücudunuza yansıması.. ☺O kadar küçük hissedilmez.. büyüyünce de sadece hareketlerini hissedebiliriz